Astazi ascult Placebo pentru ca asta imi da flashbacks de nu le pot duce. Da, Porumbel, eu am milioane de amintiri si nu neaparat din cele mai placute. De cand a inceput liceul a trebuit sa imi port singura de grija pentru ca am locuit aproape singura iar dupa ce te-am cunoscut pe tine am avut impresia ca am pe cineva alaturi dar a durat putin. Mai stii cand ne-am certat? Regretam ca s-a ajuns la asta dar acum e ok, abia daca mai reusesc sa iti sesizez lipsa din grup. Acum discutiile noastre sunt ca cele despre vreme. A propos…am aflat ca se vor scumpi legumele, fructele si alte alimente; tigarile raman la acelasi pret – buna stire, nu?Am fost la Bucuresti weekendul trecut, cu trenul. Am cunoscut niste tipi draguti in tren, Porumbel; mai draguti decat partenerul tau si ei nu erau scarbiti din orice, ca tine. Am iesit prin oras cu gemenele, ne-am plimbat si nu mi-a interzis nimeni nimic.  Am aflat ca ai fost la Balul Bobocilor si te-ai imbracat ingrozitor – ce bine ca nu am fost, presupun ca ai dansat pe manele. Da, Porumbel, ai fost jalnica si pun pariu ca daca ai fi vazut-o pe femeia cu proteza din acceleratul de Bucuresti-Iasi nu ai fi plans (asa cum am facut eu) si nu i-ai fi dat nici 10 bani.

Bai Adriana, ne-am simtit bine si oricum am avut un noroc incredibil de o vreme ca aceea. Mi-au placut cainii din Izvor. Saptamana asta a fost misto. Am observat ca cei de la ProTv cand nu au despre ce vorbi baga dume cu vreme, picnic la iarba verde etc.  Particip la concursuri scolare mizerabile la care trebuie sa dau bani si am sesizat ca profa de engleza de fiecare data cand ma roaga ceva aproape plange. Marketurile sunt pline de chestii de Craciun – anul asta s-a inceput din octombrie, la anu’ se incepe din septembrie.

Si in timp ce Adrian Paunescu moare, curul se piaptana. Sfinte cacat! A murit Paunescu si pe bune ca a murit degeaba pentru ca oricum astia nici acum nu stiu ce era Cenaclul Flacara sau vreo poezie de-a lui…Mie imi placea mult, invatasem o poezie de-a lui pentru admitere la actorie, Adriana, si acum ce fac? Am un volum de poezii pe raft…Ah, maestre, ce ai rezolvat daca ai plecat? 😐

 

 

