Şi da…nu-mi venea nicio idee. Mă săturasem de „Ghid util”, „Portret” şi alte cele, voiam ceva nou. Îmi tot schimbam poziţia în pat, m-am mutat dintr-un loc în altul, am jucat baseball cu planetele, am scos dinozaurul la plimbare, am ars nişte calendare PlayBoy, am salvat lumea, am fost la baie şi am stat 5 minute după care am tras apa. Nimic. Nimic până a apărut salvarea mea: un brav cavaler al mesei rotunde şi onorabil cetăţean cu diverse atribuţii printre care cea de soţ, membru într-o formaţie de garaj, purtător de burtă, consumator de bere şi, să nu uităm, drag prieten mie. A apărut el cu ideea lui extraordinară aşa că am decis să nasc o nouă rubrică în care să scriu întrebările lui existenţiale.

O primă întrebare ar fi : „Băi Junior, de ce se îngraşă femeile după ce se mărită?”

A fost o problemă pentru mine să îi răspund. Am cercetat în arhivele personale: nunţi, cunoştinţe, mers pe la rude ce locuiesc in  zone care nici măcar nu-s pe hartă, alergat pe stadion, stat la scară, frecat menta în liceu, dus gunoiul, făcut cumpărături în market, mers cu rolele, hoinăreală prin piaţă ş.a. Astfel am ajuns la un răspuns cel mai probabil prost. Femeile se îngraşă după ce se mărită  pentru că nu le mai pasă, în viziunea lor sunt deja realizate. Dacă până la căsătorie le-a interesat foarte mult aspectul fizic, kilogramele, pilozitatea corporală şi facială, bronzul uniform şi lungimea părului, se pare că după căsătorie ele ştiu că dacă neglijează aceste aspecte nu se întâmplă nimic pentru că de sex nu vor duce lipsă. Bineînţeles că niciuna nu recunoaşte. Toate vor spune că grijile familiei şi casei le ocupă timpul atât de mult încât nu reuşesc să aibă grijă şi de ele. Ştiu eu…



