Mood: disapointed, spiritualy ruined, tired, sad, frightened

Playlist: Placebo – Sleeping with ghosts

Phrase: Ziua când cei trei 9 s-au întâlnit

Urăsc începuturile. Deseori le-am conceput drept oportunităţi pentru a schimba ceva. Da, credeam că începuturile îţi dau ocazia să surprinzi, să iei hotărâri noi, să profiţi de capacitatea minunată pe care o are omul, aceea de a deveni.

Dar mi-am dat seama că nu îmi plac începuturile. Deasemenea am realizat că am o tonă de idei minunate, perfecte pentru o reinventare dar că nu le voi putea aplica prea curând.

Începuturi sunt atunci când îţi revezi colegii după o vacanţă de trei luni. Trebuie să te pupi, să observi îmbunătăţirile aduse aspectului lor, să îi întrebi de vacanţă şi de cum şi-au petrecut-o. Sunt atunci când te întâlneşti cu un profesor drag ţie iar el se chinuie să îşi amintească numele tău.

La fel de bine se înscriu în această categorie şi acele momente în care te întâlneşti cu vechi cunoştinţe, rude de mult uitate. Practic sunt tot începuturi fiindcă trebuie să schimbaţi politeţuri, să reconstituiţi arborele genealogic şi să te plictisească cu poveşti de când te-au văzut ultima dată iar tu aveai doar trei ani.

Început e atunci când vrei să desenezi, să pictezi şi nu-ţi găseşti unghiul, îţi pierzi ideea. Ţi-ai dori să ai deja schiţa realizată iar tu doar să îi dai viaţă căci e mult mai simplu mijlocul decât începutul.

Un început e când ţi se schimbă ideile şi viziunea. E trist să ştii că ai ceva şi nu se potriveşte cu ceea ce se cere. E greu să ştii că există persoane pe care le vrei aproape şi ele nu îţi sunt, când în acelaşi timp există persoane ce ţi-ai dori să stea cumva mai departe dar pur şi simplu sunt aproape lipite de tine.

Nu vreau să pozez în victimă. Momentan sunt secată de alte idei, tot ce am sunt nişte gânduri greu de tradus şi cuvinte.

Mi-as dori să nu fiu atât de sensibilă dar parcă…nu ştiu…nu pot mai mult.

